|
Розгляду звернень громадян підвищену увагу!
|
14 листопада 2003 року в Державній податковій адміністрації України відбувся семінар - нарада з питань організації та вдосконалення роботи органів державної податкової служби щодо розгляду звернень громадян.
|
 На семінар були запрошені начальники управлінь громадських звязків та масово-розяснювальної роботи, а також керівники підрозділів по організації роботи зі зверненнями громадян ДПА в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі.
|
 До учасників семінару із вступним словом звернувся :заступник Голови ДПА України Максим Степанов. У його виступі були визначені головні завдання та шляхи підвищення ефективності роботи органів ДПС зі зверненнями громадян.
|
 З аналізом роботи відповідних підрозділів за 10 місяців поточного року виступив директор департаменту громадських звязків та масово-розяснювальної роботи ДПА України Віктор Косарчук.
|
 Особливу увагу на семінарі було приділено виконанню вимог Указу Президента України від 13 серпня 2002 року №700 Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" . В обговоренні цих питань активну участь взяв начальник управління розгляду звернень та прийому громадян Міністерства юстиції України Юрій Процан.
|
 З питань розгляду органами ДПС скарг (заяв) громадян щодо узгодження податкових зобовязань виступив начальник Головного управління апеляцій ДПА України Іван Лонюк.
|
 Відбулося конструктивне обговорення проблемних питань організації роботи органів державної податкової служби щодо розгляду звернень громадян та обмін досвідом роботи регіональних підрозділів.
|
Департамент громадських звязків та масово-розяснювальної роботи ДПА України
|