| Кількість студентів вузів зросла в 1,6 разів, кількість "платних" студентів майже у 5 разів
|  В 22 вищих навчальних закладах І-ІV рівнів акредитації здобувають освіту 60,7 тис. осіб, що в 1,6 рази більше, ніж 5 років тому. Чотири з кожних пяти студентів обрали для навчання вузи більш високого рівня акредитації: академію, університет, інститут. Чотири з кожних семи студентів віддали перевагу денній формі навчання.
|  Серед студентів всіх вузів нараховується 197 інвалідів та 142 сироти та тих, хто залишився без батьківського піклування.
|  З кожним роком збільшується питома вага студентів, зарахованих для навчання на платній основі. У 1995/96 навчальному році на таких умовах було прийнято кожного сьомого студента, то у 2003/04 двох з кожних трьох. При цьому у вузах ІІІ-ІV рівнів акредитації цей процес відбувається значно інтенсивніше: у нинішньому році - 68,6%. Одночасно питома вага студентів, які прийняті на навчання за рахунок державного бюджету, скоротилась за цей період з 64,6% до 29,3%, в тому числі по ВНЗ ІІІ-ІV рівнів - з 76,6% до 30%.
|  У 2003 році студентами вузів стали 17,9 тис.осіб, що в 1,7 раза більше, ніж 5 років тому.
|  Щороку збільшується випуск фахівців різного рівня: у 1995р. 8,0 тис., 2000р. 9,6 тис., 2002р.-11,2 тис. У 2003р. вищу освіту отримали 17,9 осіб, з них 0,7 тис. кваліфікацію магістра, 4,2 тис. спеціаліста, 2,9 тис. бакалавра, 5,1 тис. молодшого спеціаліста. При цьому слід відзначити тенденцію зростання чисельності випускників з кваліфікаційним рівнем магістра і бакалавра (магістрів з 1,2% у 2001 р. до 5,4% - у 2003р., бакалаврів за цей же період з 15,8% до 22,8%).
|  У 2003 році в області продовжується процес вдосконалення мережі вищих закладів освіти шляхом їх ліквідації та обєднання. Конотопський політехнічний технікум та Шосткінський хіміко-технологічний коледж стали структурними підрозділами Сумського державного університету, аграрні технікуми Путивля, Ромен та Охтирки - Сумського Національного аграрного університету.
|  Інформація надана обласним управлінням статистики.
| КОНТЕКСТ-МЕДІА
| |
|             |