
В області розпочато практичний старт пенсійної реформи, яка потребує значних організаційних та інформаційних зусиль співробітників Пенсійного фонду області. Головним управлінням та управліннями на місцях проведено ряд організаційних заходів, направлених на упередження та недопущення соціальної напруги в регіоні. З цією метою впорядковано прийом та звернення громадян, для цього визначені додаткові дні та нові "гарячі" телефонні лінії. Проводяться зустрічі з пенсіонерами за місцем проживання, безпосередньо в трудових колективах, в сільських та селищних радах, де працівники Фонду доступно і конкретно надають відповіді на поставлені запитання. Також проводяться інформаційні зустрічі з відвідувачами, потік яких з початку року збільшився майже в два рази в кожному підвідомчому управлінні Пенсійного фонду.