|
Депутат ГУДИМА припускає, що у КІНАХА "роздвоєння особистості"
|
 Народний депутат України, член комітету ВР з питань ПЕК, член політичної групи Української народної партії Олекса ГУДИМА припускає, що в президента УСПП Анатолія КІНАХА сталося "роздвоєння особистості" щодо використання нафтопроводу Одеса-Броди. Такою була реакція депутата на прохання Українського союзу промисловців і підприємців до Президента Л. КУЧМИ і Кабінету Міністрів розглянути можливість використання нафтопроводу "Одеса-Броди" протягом 3 років в бік Одеси, висловлене на засіданні УСПП Анатолієм КІНАХОМ.
|
 "Будучи в попередніх Урядах віце-прем'єром та прем'єр-міністром КІНАХ послідовно реалізовував проект Одеса-Броди в прямому (аверсному, європейському, нормальному) напрямку. Тепер чомусь його потягнуло на реверсний режим. Кому-кому, а КІНАХУ слід знати, що виходячи з інтересів енергетичної безпеки України поняття реверс та диверсифікація не є сумісними. Як слухняний член пропрезидентської більшості КІНАХ повинен знати, що, на вимогу Президента, уряд у питанні використання нафтопроводу Одеса-Броди поставив останню крапку, а не три крапки.
|
Дарія ЧЕРНИШ, (044) 255-29-25.
|
Євген ЖОВТЯК: "Рівно дев'ять років тому - 10 лютого 1995 року - Леонід КУЧМА підписав багатосторінкове розпорядження "Про заходи щодо активізації боротьби з корупцією і організованою злочинністю"
|
 Коли з цього документу струшується архівна пилюка, складається враження, що час зупинився, особливо коли порівняти його положення з нещодавнім (29 січня 2004 року) виступом Леоніда КУЧМИ на всеукраїнській нараді з проблем посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією та захисту прав людини. Змінилися хіба що прізвища", - так прокоментував в інтерв'ю прес-службі УНП співставлення цих двох документів народний депутат України, член політичної групи Української народної партії фракції "Наша Україна" Євген ЖОВТЯК.
|
 Відбувся розгляд нової редакції Бюджетного кодексу
|
 Розгляд нової редакції Бюджетного кодексу (автори: Валерій АСАДЧЕВ, Юрій КОСТЕНКО, Петро ПОРОШЕНКО) відбувся 10 лютого у Парламентському комітеті з питань освіти та науки.
|
 До цього дня законопроект розглядався комітетами ВР з питань соціальної політики та праці, законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, національної безпеки і оборони, боротьби з організованою злочинністю, комітетом у закордонних справах. Висновки перелічених комітетів - позитивні. Пропонується підтримати проект у першому читанні або прийняти за основу з урахуванням пропозицій членів комітетів.
|
 Позитивні відгуки про законопроект надійшли також від Національної Академії Наук України, експертів Асоціації Міст України, Рахункової Палати, Контрольно-Ревізійного управління.
|
 Про проект схвально відгукнулись закордонні експерти: представники Комітету з використання бюджетних коштів Великобританії, Вищого органу фінансового контролю Швеції, Франції та Естонії, Федеральної аудиторської палати Німеччини, експерти Світового банку.
|
 Довідка.
|
Проект Бюджетного кодексу зареєстрований у Верховній Раді 2 липня 2003 р. Він регулює правовідносини щодо бюджету, які не врегульовані або містять суперечливі норми у діючому Кодексі. Зокрема, значно спрощуються взаємовідносини між державним та місцевими бюджетами, визначаються інструменти управління борговими зобов'язаннями, конкретизується відповідальність за правопорушення, якими наносяться збитки бюджету.
|
 У новому Бюджетному кодексі велика увага приділяється питанням контролю за використанням бюджетних коштів, причому законопроектом передбачено проведення попереджувального контролю, який унеможливлює їх нецільове або неефективне використання.
|
 Специфікою законопроекту є також наявність інструментів, які б надали реальну незалежність місцевим бюджетам, стимулювали їх наповнення, а отже сприяли б розвитку місцевого самоврядування в Україні.
|
 Крім того, пропозиція, яка міститься у законопроекті щодо введення іншої системи розрахунку дотацій місцевим бюджетам, на переконання авторів, дозволить скоротити розрив, який існує зараз у заробітній платі працівників виробництва та гуманітарної сфери.
|
Тетяна ЦИБА.
|
Валерій АЛЬОШИН: Є всі підстави для того, щоб терміново розглянути питання щодо пенсійної реформи
|
 Як повідомив народний депутат Валерій АЛЬОШИН, у вівторок комітет у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів підтримав ініціативу проведення Дня Уряду щодо виконання "Закону України про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
|
 "Комітет підтримав законопроект народного депутата Віктора ПИНЗЕНИКА, у якому пропонується проведення такого Дня Уряду в березні. Рішення про дату проведення, однак, повинна приймати ВР при розгляді цього законопроекту ", - зазначив перший заступник голови комітету. Валерій АЛЬОШИН підкреслив, що "було зрозуміло, що Уряд хотів би відтермінувати проведення Дня Уряду щодо пенсійної реформи". Він переконаний, що така позиція Уряду, "ймовірно, пояснюється певними проблемами, які виникли вже під час перерахування пенсій". "Можливо, є і інші завдання - політичного характеру, наприклад, підвищити рівні найнижчих пенсій, як це було сформульовано президентом", - вважає Альошин. Народний депутат зазначив, що "очевидно, що проведення Дня Уряду сам Уряд хотів би приурочити і до прийняття певних законів, які сьогодні розглядалися в комітеті. Це - великий урядовий проект про внесення змін до цілого ряду законів України в зв'язку із запровадженням загальнообов'язкового пенсійного страхування", - повідомив народний депутат. На думку АЛЬОШИНА, Уряд хотів би не виносити на День Уряду в парламенті якісь проблемні та спірні питання такі як пенсійна реформа і спрощення системи оподаткування або пенсійна реформа і аграрний сектор.
|
 "Ми хотіли б якомога швидше розглянути питання проведення Дня Уряду щодо пенсійної реформи. До всіх народних депутатів та до соціальних комітетів парламенту, як і до пенсійного Фонду, йдуть масові звернення наших виборців про невдоволення результатами запровадження нового пенсійного законодавства", - наголосив Валерій АЛЬОШИН. Він переконаний, що є всі підстави для того, щоб розглянути цю ситуацію та оцінити адекватність дій уряду.
|
 Василь ЧЕРВОНІЙ: Завдання Кучми - обрати кандидата, який дасть йому гарантії недоторканості
|
 Народний депутат України Василь ЧЕРВОНІЙ, коментуючи відмову більшості від ідеї обирати президента парламентом, зазначив, що значною мірою цьому сприяла реакція міжнародної спільноти.
|
 "Можна, звичайно, не зважати на резолюцію ПАРЄ, але ж є ще й ЄС. А Євросоюз - це дуже потужна надструктура, яка оперує колосальними фінансовими потоками, надпотужною сукупною економікою. І коли вже ЄС заявила про стурбованість ситуацією в Україні, - це засвідчило серйозність вітчизняних проблем. Можновладці злякалися, що ізоляція держави, утворення муру на західному кордоні, вдарить по їхніх кишенях," - заявив представник "Нашої України".
|
 Він також не схильний вважати, що влада зняла свою вимогу про обрання глави держави парламентом, оскільки більшість домовилася про єдиного кандидата. "Узгодженого кандидата у влади немає і не буде. У виборах візьме участь кандидат, якого "благословить" КУЧМА, але ні про яку добру волю не йдеться," - зазначив парламентарій. "Кожна фракція більшості має свого кандидата і бачить його президентом. Але реальність є такою, що більшовикам просто доведеться змиритися з тією людиною, на яку вкаже КУЧМА," - переконаний представник "Нашої України".
|
 За словами Василя ЧЕРВОНІЯ, "зараз у КУЧМИ серйозна проблема - ретельно обрати кандидата, який дасть йому гарантії недоторканості після відходу на пенсію, оскільки "Наша Україна" йому таких гарантій не дасть".
|
Прес-служба "Нашої України" http://www.razom.org.ua/
|
Інформаційно-аналітична служба Сумської обласної організації Української Народної Партії
|