
Тролейбуси - вид транспорту, який в Сумах можна заносити до Червоної книги. Бо дочекатися їх, а надто у непікові години, малореально. Ще одна схожість - збереження популяції, чи то пак, тролейбусного господарства, потребує регулярних фінансових вливань. Тролейбусному управлінню не вистачає усього: водіїв, пасажирів, ну і традиційно, коштів. Після масового переїзду кваліфікованих водіїв на роботу до Києва, вдалося зібрати групу новачків, котрі зараз проходять стажування. Інша група ще тільки приступила до навчання. Отож, кому сидіти за кермом сумських тролейбусів, буде, що ж до тих, для кого власне всі старання - сумчан, їх вибір - маршрутні таксі. Лише за скорочення кількості останніх, можна сподіватися на збільшення тролейбусного пасажиропотоку. Так, як це відбулося 9 січня, коли маршрутні перевізники страйкували під стінами адміністрації. Того дня прибуток від тролейбусів склав 21 тисячу гривень, а це на 8 тисяч більше, ніж зазвичай. "У ті дні, коли проходить перевірка по маршрутках і везуть по місцях, у ці дні виручка збільшується на 3 тисячі," - відмітив директор комунального підприємства "Електроавтотранс" Володимир Левченко. Виходять маршрутки у рейс чи ні, а досягти принаймні самоокупності тролейбусному управлінню так і не вдається. Станом на січень кредиторська заборгованість підприємства складає 4 мільйони 200 тисяч гривень. І виплачувати її, бодай частково, доведеться зі спільної кишені сумчан. "Я не підпишу бюджет, якщо на тролейбусне управління не буде виділено 2,5 млн. гривень". Наразі у проекті міського бюджету заплановано витрати на тролейбусне управління у розмірі 500 тисяч гривень. (