|
Політики ультиматумів, страйків і ганебного <викручування рук> не повинно бути в питаннях перевезення пасажирів в місті Суми.
|
 Міський голова Геннадій Мінаєв 11 лютого 2008 року зустрівся з представниками засобів масової інформації і окреслив ситуацію, що склалася в обласному центрі у зв'язку з масовим недотриманням власниками маршрутних таксі договорів щодо надання послуг з перевезень пасажирів і подальші дії міської влади в напрямку її стабілізації.
|
 Зранку 11 лютого 2008 року на дороги міста не вийшли мікроавтобуси, що здійснюють перевезення в режимі маршрутного таксі. З боку перевізників мотивацією щодо таких дій є, перш за все, незгода з визначеною виконавчим комітетом Сумської міської ради 31 січня 2008 року плановою вартістю проїзду як 1,25грн. (у той час, коли перевізники наполягали на 1,50 грн.) і умовами, зафіксованими у Додатковій Угоді, яка повинна бути укладена між перевізниками та міською владою перш, ніж розпочнуться перевезення за новою вартістю.
|
 Утім, міський голова наголосив: <Політики ультиматумів, страйків і ганебного <викручування рук> не повинно бути в питаннях перевезення пасажирів в місті Суми>. Геннадій Мінаєв заявляє, що для подальшого діалогу перевізники вже сьогодні мають поновити надання послуг сумчанам і тільки після цього можливе обговорення, ухвалених виконавчим комітетом 31.01.08 рішень в частині пунктів Додаткової Угоди.
|
 Зі свого боку міський голова окреслив ряд першочергових дій, які здійснює міська влада задля запобігання подібних ситуацій:
|
1. Сьогодні на маршрутах обласного центру працює весь транспортний парк комунального підприємства <Електроавтотранс> - 60 тролейбусів. Також перевезення здійснюють 10 приватних автобусів великої місткості.
|
2. Найближчим часом будуть виділені кошти на проведення незалежного аудиту КП <Електроавтотранс> щодо визначення напрямків його подальшого розвитку.
|
3. у березні 2008 року міський голова винесе на сесію Сумської міської ради проект рішення щодо виділення коштів для погашення кредиторської заборгованості КП <Електроавтотранс> банку <Хрещатик> у розмірі 2,5 млн.грн. за придбання у 2005 році 10 тролейбусів за рахунок власних фінансових ресурсів підприємства. Підтримка депутатським корпусом ініціативи мера надасть можливість підприємству розпочати беззбиткову роботу і стане поштовхом для подальшого його розвитку.
|
4. Протягом трьох років міська влада має наміри подвоїти тролейбусний парк за рахунок коштів міського і державного бюджетів, а також, з допомогою депутатського корпусу, розробити політику заохочення підприємців до сприяння розвитку комунального пасажирського транспорту. Так, вже цього року місто планує придбати за бюджетні кошти 4-5 тролейбусів і на взаємовигідних умовах отримати ще 10 від співпраці з корпорацією бізнесменів, які будуть здійснювати реконструкцію території поряд з універмагом <Київ>.
|
5. Міський голова вже сьогодні запрошує до співпраці підприємців, які найближчим часом можуть вивести на ринок транспортних перевезень обласного центру автобуси великої місткості типу <Богдан>.
|
6. У 2008 році обов'язково буде розроблена принципова нова транспортна схема міста.
|
 Міський голова впевнений, що такі дії міської влади стануть запорукою стабільності у сфері пасажирський перевезень обласного центру і запобіжним фактором впливу будь-яких коливань на ринку комерційних перевезень на життєзабезпечення міста.
|
 Геннадій Мінаєв особисто вибачається перед сумчанам за суттєві проблеми щодо транспортного забезпечення і докладає максимум зусиль задля їх подолання.
|
Сумська міська рада
|